Friday, January 7, 2011

I feel like I'm such a freak






I've been watching movies a lot lately and now my eyes are getting tired because of it! I know I gotta stop it but it's just one of my bad habits...Once I start watching movies or dramas, I keep watching them like forever.They're like heroine for me.Hahaha.

最近映画とかドラマばっかり見てる気がする。っていうのも地デジのせいでテレビ変えたからMTVやFoxとかいろんな番組が見れるようになって、時間があればついTVのスイッチオンにしちゃうのよ。まぁたまにはこういうのも良いけどずっと家の中にいるだけじゃなくて、外で楽しい事とかしたいなって思うんだよね。だからTV freakにならないように気をつけなきゃ。とはいっても今私は完全にgleekになってるわけだけど。そう!実は今日からGleeのDVDレンタル開始!やったー。飛行機の中で1~2話しか見た事なかったからそれ以来ずっと見たいなと思ってきたのです。また小さな楽しみが増えて嬉しい。

No comments:

Post a Comment